Monday, May 19, 2008

Kesian..

Kesian ini ditujukan khas buat blog aku, sebab sekian lama nya aku meninggalkan beliau tanpa peng'update'tan. Kesian sungguh, waktu yg sepatutnya sudah dianjakan sejam lebih awal, masih berputar mengikut detik-detik lama menanti sang tuan yang sudah mula tidak mengendahkan.. mujurlah masih tidak kelihatan sesawang bergantungan. Susah betul lah blog aku ni, baru tinggal sekejap sudah mula terasa hati, rajuk nya mengalahkan sang puteri, tetapi aku sendiri tiada idea yang nak diutarakan.. mm.. tapi,kalau diselatankan macam mana pula. maklum lah masih dalam fatrah imtihan yang baru sahaja start yang memaksa otak berfikir, menghafal dan sebagainya. Sedang tiada idea.. haraf maaf.. akan disambung kemudian.. huhuhuhu aku nak imtihan.. doakan kami semua.. peroleh kejayaan yg cemerlang..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...