Thursday, April 10, 2008

Study Mudy.....

Minggu ini adalah minggu study bagi diri Aku kecuali pada hari sabtu kerana ada perkara yang tidak dapat dielakan. Sebenarnya bukan minggu ini sahaja tetapi minggu-minggu mendatang juga sebab suatu saat imtihan hanya tinggal keesokan harinya sahaja bakal Aku tempuh. Bak kata orang-orang court mammoth 'jangan tunggu sampai esok'. Jadi, saya menyeru kepada semua, sempena minggu study mudy ini marilah kita sama-sama berusaha bersungguh-sungguh bukan untuk imtihan sahaja tetapi demi membangunkan agama Islam yang kita cintai serta keluraga, bangsa dan negara. Maka, dengan lafaz Bismillahirrahmaanirrahim saya merasmikan minggu study mudy.. (semua orang tepuk tangan)

Hahahaha Apalah yang aku merepek ni. Makan kerepek pisang yang Malik bawa lagi sedap, sambil mentelaah kitab ahwal syahsiah, tajuk 'Arkanu Talak'. Sebab Study Group aku dapat tajuk ini. Sambil berangan.. Murid-murid, buka muka surat 126, hari ini kita akan belajar tajuk 'Arkanu Talak'.. teringat kembali hari-hari indah aku ketika pertama kali menjadi warga pendidik di Sekolah Agama Pt Hj Adnan. Yang pastinya hari-hari indah itu bukan bersama murid-murid ku, tetapi bersama...... Ok. Aku nak sambung study. Sekian Terima Kasih.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...