Thursday, May 14, 2009

Khas Buat Jepun

Setahun kemudian....

Pantas nye masa berlalu....
First entry aku selepas hampir setahun juga aku tak update blog aku.... Sebab... Balik malaysia cuti lama.. tak tahu lah rasa macam tak ada mood je nak taip.. Mood da ke lain.. Ehemmm (tersedak)..... cita-cita atau hajat nak update tu ada.... Tapi... tak kesampaian... Busy kot.....Huhuhu (gelak sinis).....
First entry aku guna keybord baru.... Jenama MATRIX... baru beli je terus tulis blog.... konon-konon nak try best tak keybord ni.... Apapun... keybord lama aku jenama TIGER yg bertahan 5 tahun da masuk hall of fame.. kire mcm legend la..Huhuhuhu (gelak girang)... trima kasih atas jasa beliau... Harap2 keybord baru ni tak buat hal... Atau Hal-hal lain dan sebagainya....

Pesanan utk aku & semua.... Jaga kesihatan.... Tambah keimanan... Tambah keinsafan...Solat jgn tinggal... Jauhkan kemungkaran... Peace...

p/s : Title Jepun merujuk kpd seseorg... tidak ada kaitan dengan negara jepun mahupun selipar jepun (gelak biasa-biasa je)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...