Wednesday, March 26, 2008

Bebas.. (Bukan Parti Bebas)

Aku (bukan nama sebenar) mula berjinak-jinak dalam blog, tidak tahu mengapa? Mungkin terkesan dengan kemajuan teknologi yang kini menjadi trend dan media alternatif terutama bagi golongan pertengahan atau sekadar hobi mengisi masa lapang dengan menaip, 'copy & paste' artikel-artikel yang berkenan. Entahlah, Aku pun masih tercari-cari tujuan Aku membuat blog sendiri. Terdetik juga ingin mendalami bahasa melayu yang semakin di'ammi'kan. huhu penat nye nak susun ayat.. nak buat ayat mcm tu pun dah setengah jam.. terpaksa la Aku mengammikan bahasa melayu.. cepat sikit idea mari... x pe.. ni baru second posting.. lama2 nnti bole la jadi macam caon.. hehe (brangan je) tp.. Aku terpaksa minta diri..x dpt nak sambung post.. sbb mlm ni ada perjumpaan kat umah jhr.. utk dak2 syariah thn 1 & 2 kata ust pecot.. tadi baru gi mesyuarat sukej.. ni nak kena pegi lagi umah jhr.. huhu busy betul la..letih juga rasanya.. seblum Aku lupe.. baik Aku ingatkn diri Aku.. seblum 5 april 08 kena kutip duit sukej edisi 109, 110 dan 111 kat setiap umah negeri yg ada anta sukej seblum2 ni.. Aku ngn kapan bahagian Asyir, Amin ngn Piah bahagian Sabik..untuk sukej 112 on the way.. Sekian Terima kasih..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...