Sunday, June 8, 2008

Berakhir dan Bermula

Artikel ini ditulis ketika malik sedang soal aku bila waktu hitan.. mungkin sebab dia belum hitan kot sebab tu dia tanya aku.. hahaha x de la.. sebenarnya dia soal aku saje je utk persediaan tajuk hisol fitrah.. dia bab2 hitan ni memang dia suka.. x tahu la kenapa.. mungkin sebab dia suka hitan kot.. dan artikel ni di post pun saje je.. nak hilangkan kebosanan tunggu mat fami klua bilir air.. lagi 4 jam nak masuk peksa.. Ahadith Ahkam.. madah last.. Kawan2, doakan kami semua.. lepas exam ni x tahu lagi apa perancangan.. rasa mcm nak tido je.. huhuhu x pun main game ke.. biasa la game manager apa lagi.. ni semua pengaruh rakan sebaya.. kalau bole korang jangan main la game ni.. bahaya dok... ada hantu dia.. bole kena rasuk.. macam kapan dah kena rasuk sikit dah ni.. pas peksa nnti x tahu la.. hahaha mat fami dah klua bilik air.. aku nak stop.. nak pegi peksa dah.. sekian coretan merepek dari aku...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...